Według raportu firmy Euromonitor w 2019 roku rynek odżywek dla sportowców na świecie osiągnął wartość 21,6 mld USD. Prognozy firmy Market Research Future wskazywały, że w 2020 roku rynek ten ma być wart już 23,2 mld USD, a w 2027 roku aż 31 mld USD, co oznacza CAGR na poziomie 8,9% w okresie prognozy 2020-2027. Dla polskiego rynku odżywek firma PMR podaje szacunki, iż rynek ten w 2019 r. osiągnął wartość 325 mln zł, natomiast dla w 2020 r. prognozują 5% spadek r/r. Rok 2020 i 2021 był trudny dla producentów suplementów i odżywek sportowych, ze względu na czasowe zamknięcie klubów fitness i sklepów stacjonarnych. Najszybciej rozwijającym się kanałem sprzedaży w tym okresie był e-commerce. Udział e-commerce w sprzedaży odżywek dla sportowców według raportu Business Wire ma osiągnąć 12,4% CAGR do 2025 r.

Spółce 7FIT S.A. udało się utrzymać wzrost sprzedaży, również poprzez rozwój kanału e-commerce i rozszerzenie oferty o suplementy prozdrowotne.