Strategia Spółki zakłada integrację pionową procesów produkcyjno-sprzedażowych. Spółka samodzielnie tworzy nowe produkty oraz nowe marki produktów. Produkujemy swoje produkty we własnych zakładach oraz samodzielnie organizujemy dystrybucję oraz sprzedaż. Spółka stale zwiększa liczbę swoich produktów oraz poszerza kanały sprzedaży. Rozwijamy sprzedaż poprzez własny kanał hurtowy, e-commerce oraz stacjonarny punkt sprzedaży. Nasza strategia zakłada, że kluczowa jest ekspansja na nowe, zagraniczne rynki zbytu poprzez tworzenie sieci niezależnych dystrybutorów. Spółka planuje osiągnąć wysoką pozycję wśród producentów odżywek i suplementów dla profesjonalnych sportowców. Od 2020 r. Spółka znacznie rozszerzyła ofertę produktową suplementów oraz witamin wzmacniających odporność. Spółka od początku pandemii wprowadziła do oferty ponad 60 produktów z tej kategorii.

Zakładamy wzrost dywersyfikacji sprzedaży zarówno pod kątem liczby kategorii suplementów, zasięgu geograficznego oraz kanałów sprzedaży. Kładziemy nacisk na umocnienie wizerunku naszych marek wśród sportowców wyczynowych oraz budujemy świadomość naszych marek wśród entuzjastów i amatorów sportu.